Älyhylly

    Älykäs hyllyjärjestelmä muuttaa täysin tavan, jolla tuotteita hallitaan myymälässä. Älykäs hylly tarjoaa ennennäkemättömät analyyttiset ominaisuudet, jotka auttavat optimoimaan varastonhallinnan myymälässä. Älykkäät hyllymme eivät vain kerro varaston tasosta ja tavaroiden myynnistä, vaan tarjoavat ennen kaikkea paljon hyödyllistä tietoa, joka voi tukea liiketoimintapäätöksiä.

    Älykkäiden hyllyjen ohella tarjoamme kokonaisvaltaisia ​​mobiiliratkaisuja, jotka mahdollistavat reaaliaikaisen myyntidatan keräämisen ja analysoinnin, mm.: minä päivinä tai tunteina asiakkaat ostavat tuotteen, missä myymälässä, mikä vaikutus asiakkaisiin on digitaalisella opasteella, mikä tuotemerkit tai paketit, joita asiakkaat haluavat.

    Lisäksi voimme määrittää, kuinka monta kertaa tuote nostettiin hyllyltä ja laitettiin takaisin. Voimme tarkkailla asiakkaiden reaktioita erilaisiin ostosmahdollisuuksiin ja promootiokampanjoihin. Antamiemme tietojen ansiosta voit tukea myymälän tai kauppatavarapalvelujen hallintaa, mikä vaikuttaa tehokkuuteen sekä työn ja kustannusten optimointiin.

    Digitaalisen kylttijärjestelmän ansiosta älykkäät näytöt voivat myös olla vuorovaikutuksessa myymälän asiakkaan kanssa ja tiedottaa tuotteesta tai ehdottaa täydentävien tuotteiden ostoa.

    Erittäin tärkeä älykkäällä tuotesegmentillä on "kylmäalue" (kylmävarastot, jääkaapit), joka on kriittinen vähittäiskauppaketjuille ja monille FMCG-valmistajille.

    Integroimme ratkaisumme häiritsemättä laitteen rakennetta, poistamme vakiohyllyt ja asennamme sitten järjestelmämme, jolloin hyllyistä tulee osa analyyttistä järjestelmää ja sitten saadaan täydelliset tiedot tuotteiden varastosta ja myynnistä. Ratkaisujemme ansiosta saamme täydelliset tiedot jokaisen hyllyn lämpötilasta.

    Tarpeen mukaan tuotteemme on varustettu LED-lisävaloilla ja multimedianäytöillä, joten markkinointisisällön ja valaistuksen palvelu ja hallinta tapahtuu etänä.

    Integroimme kaikki älykkäät järjestelmämme näyttölaitteisiin asiakkaiden odotusten mukaisesti.

    DIGITAL TRANSFORMATION IN TRADE

    CASE STUDY | EXAMPLE